close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בחירת מראות לבית חדש או לאחר שיפוץ – כך תתרמו משמעותית לעיצוב הבית

מערכת שורשח אב, תשפג26/07/2023

לפני הכניסה לבית או דירה חדשים, כמו גם לאחר שיפוץ בהיקף זה או אחר, מדובר בנקודת זמן בה ניתן להכניס תוספות ושינויים באלמנטים שונים

תגיות:
צילום: freepik

לפני הכניסה לבית או דירה חדשים, כמו גם לאחר שיפוץ בהיקף זה או אחר, מדובר בנקודת זמן בה ניתן להכניס תוספות ושינויים באלמנטים

צילום: freepik
שונים בעיצוב הבית אשר יתרמו משמעותית לנראות הכללית, להרגשה המתקבלת בחללים השונים ולסגנון העיצוב כולו. בחירת מראות מעוצבות מסוגים שונים עשויה להוסיף המון, במאמץ והשקעה קטנים יחסית.

אילו אפשרויות מעניינות כדאי להכיר ולשקול בכל הנוגע לבחירת ריהוט משלים כמו מראות עבור חדרים שונים בבית? מהי התרומה המשמעותית של מראות מתאימות, מעוצבות ומסוגננות, להרגשה בבית ולעיצוב הפנים בכללותו?

מראות קיר, מראות גוף, מראות מעוצבות ועוד – לבחור את המראה המתאימה לכל חדר
כאשר הבית חדש (או ממש לאחר שיפוץ) הכל בפנים עדיין "עירום" וריק מבחינת ריהוט, וניתן להתאים את המראה המושלמת עבור כל אזור ואזור וכל חדר בבית.

כמובן שהמראה האידיאלית עבור חדר השינה אינה זו שתתאים עבור חדר הרחצה, למשל, ובחירה נבונה במראה אשר תתאים מבחינת גודל וצורה מצד אחד, וגם תהיה מעוצבת ומסוגננת מצד שני, יכולה לתרום המון (לכך נגיע מיד).

במקרה של חדר השינה או המקום בו אנו נוהגות/ים להתלבש ולהתארגן, מראת גוף עומדת יכולה להוות אלמנט קלאסי ומסוגנן, שגם יאפשר לנו להתארגן בנוחות רבה מול מראה גדולה. מראה גדולה נרצה כמובן גם בחדר הרחצה, אך כאן לרוב יתאימו יותר מראות קיר, אשר לא יתפסו שטח נוסף בחלל החדר.

הן במקרה של מראה עומדת עבור חדר השינה והן כאשר מדובר בחלל הכניסה לבית (או חללי מעברים למיניהם), מראה אובלית מעוצבת יכולה להוות פתרון אסתטי ביותר, ולתרום משמעותית לסגנון ולעיצוב הבית באזורים אלו.

יתרונות של בחירת מראות מעוצבות ומתאימות לבית
בחירה מושכלת של מראות מעוצבות עבור הבית או הדירה החדשים/משופצים שלנו יכולה לתרום משמעותית, ולא מדובר אך ורק באביזר עיצובי אסתטי גרידא. מראות מתאימות מוסיפות המון הן מבחינה פונקציונאלית (שימושית) והן מבחינה אסתטית.

למשל, בחדרים וחללים קטנים מומלץ לשקול להוסיף מראה גם אם לא חשבנו לפני כן להציב שם אחת, מכיוון שמראה גורמת לחלל להרגיש גדול יותר. במקרה של חדר יחסית קטן ומראת קיר תלויה וגדולה, עשוי להתקבל אפקט של חדר כמעט כפול בגודלו, בזכות ההשתקפות מהמראה. זהו פתרון עיצובי נפוץ ומוכר המאפשר להעניק לחללים קטנים בבית הרגשה של חדרים גדולים בהרבה.

מעבר לכך, מראות מעוצבות מהוות כאמור אלמנט מרשים אליו שמים לב. במיוחד כאשר מדובר בכניסה לבית – מראה אובלית מעוצבת אשר ממוקמת יחסית בכניסה לבית כך שכל מי שנכנס שם אליה לב, מיד תתרום משמעותית לעיצוב הבית ולהרגשה הכללית המתקבלת בו. פריט אחד קטן ותרומה משמעותית ביותר לעיצוב הכללי, לנראות ולהרגשה המתקבלת כבר בכניסה לאותו בית.

לסיכום, מומלץ להשקיע את הזמן והמחשבה הנדרשים בבחירת ריהוט משלים כמו מראות חדשות ומתאימות עבור בית או דירה חדשים, או לאחר שיפוץ. זה יתרום משמעותית מבחינה אסתטית ושימושית גם יחד ובהשקעה זניחה כמעט, במיוחד בהשוואה להשקעה בשיפוץ או רכישת הדירה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה